...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Workshop na míru

Workshopy na míru

Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ

Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ

Maximalizujte potenciál vašeho týmu a posuňte své dovednosti

Workshop na míru je maximálně praktický, podložený našimi dlouholetými zkušenostmi z praxe. Workshop nebo série workshopů jsou přizpůsobeny vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho také vybíráme našeho specialistu či více specialistů, kteří pro vás budou nejvíce přínosní. Materiály, které si účastníci navíc odnášejí se stávají klíčovým nástrojem. Workshopy na míru jsou také maximálně diskrétní, nemusíte se tedy bát o vaše know how.

Co všechno s námi můžete řešit?

Plnění obchodních cílů

Plnění vašich obchodních cílů, tvorba strategie k dosažení a akční plán.

Proaktivita týmu

Nastartování proaktivity týmu, změna přístupu k obchodu, aktivní prodej namísto pasivního.

Efektivní schůzky

Navýšení počtu domluvených schůzek a zvýšení jejich efektivity.

Motivace obchodníků

Nastartování motivace obchodníků, posunutí manažerů k efektivnějšímu vedení týmu a zvýšení jejich motivačních technik a schopností.

Efektivní komunikace interně i externě

Zefektivnění interní komunikace, ať už v propojení marketingu s obchodem, nebo třeba ze strany IT kolegů. To samé se týká i komunikace směrem k vašim zákazníkům.

Revize, automatizace či digitalizace procesů

Šetření finančních a časových zdrojů a to revizí vašich procesů a navrhnutí případné automatizace či digitalizace.

Uvedení nového produktu na trh

Uvedení nového produktu na trh, oslovení nové cílové skupiny nebo přechod do jiného odvětví.

Time management

Zefektivnění práce, delegace úkolů, maximalizace výsledků a udržení energie.

Prodej 2.0

Nastavení nové strategie upsellů či cross sellů. Zefektivnění celého obchodního procesů, revize současných aktivit. Řešení námitek a uzavírání více obchodů, jak ve váš prospěch, tak ve prospěch zákazníka.

Maximální využití zákaznické linky

Prodej přes zákaznickou linku a zefektivnění celého obchodního procesu.

Psychologie prodeje

Porozumění obchodního procesu do hloubky a to i co se týká psychologie zákazníka a prodeje jako takového.

Vedení lidí

Vedení zaměstnanců k dosažení výsledků prostřednictvím sdílené vize a motivace týmu. Pokročení v leadershipových dovednostech.

Nedostatečné výsledky

Revize nastavených cílů, strategie i jednotlivých akčních kroků a denních činností - návrh na změnu.

Retence a fluktuace zaměstnanců

Nastavení náborové strategie tak, aby vám zaměstnanci zůstali věrní a táhli jste společně za jeden provaz.

Firemní kultura

Stmelování týmu, nastavení společné vize, hodnot a cílů.

Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám

Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.