Workshopy na míru
Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ
Potřebujete posunout tým v obchodních dovednostech? Chcete vědět, jak komunikovat zdražení vašich produktů či služeb? Chtěli byste zvýšit motivaci a produktivitu vašeho týmu? Nebo si nevíte rady s HR náborem, zákaznickou péčí, vedením lidí či jinými záležitostmi ve vašem byznysu? Ať už jsou vaše potřeby jakékoliv, po konkrétní analýze postavíme praktický workshop přímo na míru vašim potřebám a cílům: INTERAKTIVNÍ - PRAKTICKÉ - EFEKTIVNÍ
Workshop na míru
Workshop na míru
Maximalizujte potenciál vašeho týmu a posuňte své dovednosti
Workshop na míru je maximálně praktický, podložený našimi dlouholetými zkušenostmi z praxe. Workshop nebo série workshopů jsou přizpůsobeny vašim potřebám, oboru, cílům a dalším faktorům, které zjistíme při vstupní analýze. Podle toho také vybíráme našeho specialistu či více specialistů, kteří pro vás budou nejvíce přínosní. Materiály, které si účastníci navíc odnášejí se stávají klíčovým nástrojem. Workshopy na míru jsou také maximálně diskrétní, nemusíte se tedy bát o vaše know how.
- Workshopy jsou interaktivní s praktickým zaměřením
- Náš tým specialistů se skládá z lidí, kteří mají bohaté zkušenosti z praxe
- Po workshopech následuje zhodnocení a doporučení dalších kroků
- Know how je možné aplikovat okamžitě do praxe
- Workshopy mohou probíhat jak u vás, tak u nás, či kompletně online
Co všechno s námi můžete řešit?
Plnění obchodních cílů
Plnění vašich obchodních cílů, tvorba strategie k dosažení a akční plán.
Proaktivita týmu
Nastartování proaktivity týmu, změna přístupu k obchodu, aktivní prodej namísto pasivního.
Efektivní schůzky
Navýšení počtu domluvených schůzek a zvýšení jejich efektivity.
Motivace obchodníků
Nastartování motivace obchodníků, posunutí manažerů k efektivnějšímu vedení týmu a zvýšení jejich motivačních technik a schopností.
Efektivní komunikace interně i externě
Zefektivnění interní komunikace, ať už v propojení marketingu s obchodem, nebo třeba ze strany IT kolegů. To samé se týká i komunikace směrem k vašim zákazníkům.
Revize, automatizace či digitalizace procesů
Šetření finančních a časových zdrojů a to revizí vašich procesů a navrhnutí případné automatizace či digitalizace.
Uvedení nového produktu na trh
Uvedení nového produktu na trh, oslovení nové cílové skupiny nebo přechod do jiného odvětví.
Time management
Zefektivnění práce, delegace úkolů, maximalizace výsledků a udržení energie.
Prodej 2.0
Nastavení nové strategie upsellů či cross sellů. Zefektivnění celého obchodního procesů, revize současných aktivit. Řešení námitek a uzavírání více obchodů, jak ve váš prospěch, tak ve prospěch zákazníka.
Maximální využití zákaznické linky
Prodej přes zákaznickou linku a zefektivnění celého obchodního procesu.
Psychologie prodeje
Porozumění obchodního procesu do hloubky a to i co se týká psychologie zákazníka a prodeje jako takového.
Vedení lidí
Vedení zaměstnanců k dosažení výsledků prostřednictvím sdílené vize a motivace týmu. Pokročení v leadershipových dovednostech.
Nedostatečné výsledky
Revize nastavených cílů, strategie i jednotlivých akčních kroků a denních činností - návrh na změnu.
Retence a fluktuace zaměstnanců
Nastavení náborové strategie tak, aby vám zaměstnanci zůstali věrní a táhli jste společně za jeden provaz.
Firemní kultura
Stmelování týmu, nastavení společné vize, hodnot a cílů.
Nenašli jste tu svoje téma? Napište nám
Pokud jste tu vaše téma nenašli, nevadí. Napište nám a zjistíme, jestli vám dokážeme pomoci.