...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Zákaznická péče - Workshop na míru

Workshop na míru: Zákaznická péče

Získejte pro svůj tým praktické know-how, které budeme demonstrovat přímo na vašem businessu.

Workshop na míru vašim cílům a potřebám. Žádná teorie, pouze praktické kroky a konkrétní ukázky, tipy a návody.

Workshop na míru vašim cílům a potřebám. Žádná teorie, pouze praktické kroky a konkrétní ukázky, tipy a návody.

Témata, na která nejčastěji připravujeme workshop

Získejte detailní vhled a know-how na konkrétní téma, které vás aktuálně nejvíce pálí.

Jak ze zákaznické péče udělat ziskové oddělení
Tvorba a inovace mapy hovorů
Strategie up-sellu a cross-sellu
Proaktivní práce se současným klientským portfoliem
Nastavení procesů a správné vyhodnocování zákaznických feedbacků
Komunikační mapa pro chaty a chatboty

Jak probíhá příprava a workshop samotný?

Analýza cílů a potřeb

Prvním krokem bude společná schůzka, offline nebo online, kde se vás zeptáme na potřebné informace a probereme vaše cíle, kterých chcete dosáhnout.

Místo realizace

Domluvíme se, kde bude workshop probíhat. Možnost máte jak v našich kancelářských prostorách, ale také můžeme přijet my za vámi nebo připravíme vše online.

Workshop

Workshop může být pro 3 a více lidí. Maximální počet účastníků se odvíjí od obsahu workshopu a stanoveného cíle. Workshopy jsou standardně celodenní, záleží však na vaší preferenci a předem stanovených cílech workshopu.

Doprovodné materiály

Vše, co jsme na workshopu probírali dostane váš tým také ve fyzické podobě, aby se každý mohl k probíraným informacím vrátit i zpětně. Navíc každý dostane také doprovodné návody a manuály.

Vyhodnocení workshopu

Workshop zhodnotíme a navrhneme další případné kroky k vašemu rozvoji.

exteria - workshop hr - prospirio
ABRA workshop prospirio
workshop wolt - prospirio
saas vegas filip soukup
workshop - shoptet - petr vojnar - prospirio

Vám i vašemu týmu ukážeme, jaké kroky
vedou k dosažení stanoveného cíle.

Získejte nový pohled na svůj business a jasné kroky k dosažení požadovaných cílů.

Uvidíte zcela nový úhel pohledu, odhalíte další příležitosti a získáte akční plán,
který předáme vašemu týmu včetně praktických ukázek.

Podle vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu.

Každý specialista má jiné zaměření, ve kterém vyniká. Na základě vašich konkrétních cílů vybereme vhodného specialistu, se kterým se potkáte na konzultaci.

Specialista na obchod a zákaznickou péči

Specialistka na zákaznickou péči a prodej po telefonu